Hoe trekt u bezoekers naar uw site? Deze vraag wordt door bijna alle site-eigenaren gesteld. Hoe erg is het tenslotte – wanneer de site wordt gemaakt, wordt interessant materiaal geschreven en wordt een mooi ontwerp ontwikkeld, maar een maand of twee passen – en het bezoek is praktisch nul (of minimaal). In dit artikel zal ik proberen een lijst te geven van mogelijke manieren om bezoekers (traffic) naar de site te trekken. Sommige van deze methoden worden betaald, andere niet. Welke je moet gebruiken, is aan jou. Laten we beginnen met de meest populaire: Populaire manieren om bezoekers naar uw website te trekken Aandacht! Er is een nieuw bericht binnengekomen: 100+ manieren om bezoekers naar uw site te leiden! Bezoekers uit catalogi en prikborden. Als u een gespecialiseerde site heeft, is het raadzaam om daarover informatie te plaatsen in de desbetreffende secties van internetcatalogi. U kunt ook advertenties over de site schrijven in populaire prikborden. In mijn eentje zou ik eraan willen toevoegen dat echt waardevolle catalogi met handmatige moderatie lange tijd moeten worden doorzocht, waarbij “linkcoms” moeten worden vermeden. In prikborden gaat uw informatie snel “verloren” onder een hoop andere advertenties, dus u moet de informatie voortdurend bijwerken om enig effect te krijgen. Vergeet thematische directories van zoekmachines niet. Het is moeilijk om erin te komen, maar ze kunnen een aanzienlijk rendement opleveren in de vorm van bezoekers. Directe oproepen. Gebruik de knoppen “Favorieten” en “Bladwijzers” in browsers. Als een persoon uw bron al heeft bezocht en terug wil keren, dan is een directe link vanuit de browser een effectieve assistent. Gebruik van sociale media. Facebook, Twitter, LinkedIn en vele andere sociale netwerken kunnen aanzienlijk verkeer naar uw site genereren. U kunt lezen hoe u het effectief kunt gebruiken in verschillende SMO-bronnen. Een van de voorwaarden is interessant materiaal, werken met opmerkingen, betrokkenheid bij de discussie. Dit alles kost veel tijd, maar levert resultaten op in de vorm van bezoeken aan uw bron (natuurlijk, als u een bron heeft die is ontworpen voor gewone gebruikers, en niet voor degenen die zirkoniumbuizen willen kopen voor kernreactoren). Vergeet niet de knoppen ‘delen in sociaal’ te plaatsen. netwerken ”op uw website. Ik raad de Add This service aan. Wissel links uit met andere sites over uw onderwerp. Ze worden vaak in de partnersectie geplaatst. Als iemand de website van uw partner heeft bezocht, is hij waarschijnlijk geïnteresseerd in uw bron. Het belangrijkste is, zoals eerder, om de site mooi en vakkundig te beschrijven. Artikelen schrijven en op andere sites plaatsen. Op sommige bronnen worden ze gratis gepost, voor andere moet u betalen. Een interessant artikel met een link naar uw bron kan een aanzienlijke toestroom van bezoekers genereren. Dit is vooral duidelijk in de blogosfeer, wanneer een gastpost de helft van de bezoekers naar de site kan lokken waarop deze op uw bron is geplaatst. Deelname aan gemeenschappen. Veel blogplatforms hebben redelijk grote interessegroepen georganiseerd. De meest populaire platforms zijn Liveinternet, Livejournal, Dairy. Neem deel aan discussies, laat aankondigingen voor uw materiaal in uw dagboeken achter, maak nieuwe onderwerpen, voeg vrienden toe voor uzelf. Dit alles geeft u bezoekers uit deze bronnen. Deelname aan forums. Vergelijkbaar met het vorige punt, maar hier kan een link naar de site worden achtergelaten in de profielhandtekening. Het nadeel van de laatste drie punten is dat er enorm veel tijd wordt besteed aan het voorbereiden van materiaal en discussies. Zelfs als u cross-posting-services gebruikt, moet u nog steeds een deel van het materiaal wijzigen en dubbing vermijden. Beoordelingen en vermeldingen over u kopen over de bronnen die u bezoekt. Het nadeel is de prijs, de voordelen zijn dat je niet op een andere manier bij deze middelen komt. Een andere manier om uw bron te promoten is: Verspreiding van persberichten. Om naar nieuwssites te gaan, kunt u de service gebruiken verspreiding van persberichten. Ik denk niet dat het de moeite waard is om te zeggen dat het voor de beste impact noodzakelijk is om een persbericht correct op te stellen. Video’s en afbeeldingen. Geen aandacht besteed aan het feit dat de topposities Gevonden foto’s en video’s tonen? Het is vreemd als je hier geen gebruik van maakt. Maak een video en plaats deze op YouTube of andere videohosting. Plaats uw foto’s op fotohostingsites zoals Flickr met een link naar uw site. Beschrijf de afbeeldingen correct, zodat ze met trefwoorden in de resultaten worden weergegeven. Ik begrijp dat het gemakkelijk te zeggen is, maar niet zo gemakkelijk te doen, maar het resultaat is de tijd en moeite waard. Offline reclame. Laten we deze bron van bezoekers niet vergeten. Vooral relevant voor sites die zijn ontworpen voor een lokaal publiek (een bepaalde stad, regio). Affiliate-programma. Een goede manier om verkeer te genereren als uw site moet verkopen. U maakt een handig partnerprogramma en al anderen zullen nadenken over hoe ze bezoekers naar u kunnen leiden en ervoor kunnen zorgen dat ze uw product kopen. Om het programma te starten, kunt u gebruik maken van de diensten: Actionpay, Salesdoubler en anderen. Gratis promotiemateriaal. PDF-boeken, demo’s, tutorials, infographics. Deel uw kennis met anderen, plaats uw materiaal op services voor het delen van bestanden, sites en torrents. Vergeet niet om alleen een link naar uw site op te nemen. Als de materialen interessant zijn, komen er velen naar uw site voor meer. Zoals u kunt zien, zijn er veel manieren om bezoekers naar uw site te trekken. Sommige zijn gratis, maar tijdrovend. Anderen moeten worden betaald, maar er wordt aanzienlijk tijd bespaard. Welke manier u gebruikt, is aan u, het belangrijkste is dat uw site vreugde brengt en nuttig is voor anderen.
|
https://marketingbook.shop/ |
